mandag 29. november 2010

Piperensere!

Jeg beklager at det er ganske stille med innlegg fra meg for tida, men det er litt mye som skjer akkurat nå, og vi skal flytte om under to uker, tilbake til Norge.
Rydde, kaste, rydde, kaste, kaste, kaste..

Men i dag hadde barna mine og jeg litt julepusleri, og her er noen tips om hva man kan gjøre med piperensere.

Polkagris-krokene er veldig dekorative, og tanken er at de skal henge på juletreet. Inntil videre henger de i kjøkkenvinduet :-)
I tillegg ble det en aldri så liten Tomtegubbe, og den fikk plass på et stearinlys :-)



Jeg holder også på med andre prosjekter for tida, men det er julegaver, og da kan man jo ikke legge det ut her enda..
Så jeg lover å komme sterkere tilbake etterhvert :-)

1 kommentar:

  1. Saa det er flytting paa gang her ogsaa ja :) Det blir vel godt aa komme tilbake til Norge for din del ogsaa vil jeg tro.
    Det gaar i pakking og kasting her om dagen ogsaa. Det er mye aa tenke paa naar man skal flytte til et annet land.
    Haaper du faar tid til aa nyte julen litt ogsaa :)
    Juleklem fra meg!

    SvarSlett